דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי לחצר: הוט טאב או סופט טאב? כיצד לבחור 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 7994 פעמים ]

עם בוא הקיץ והתעוררות הגינה והחצר רבים מאיתנו רוצים לבלות יותר זמן בחוץ ולשדרג את סביבת הבית שלנו.

אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא ע"י הצבת ג'קוזי הוט טאב. ההוט טאב הינו מוצר אשר גם משפר את איכות החיים וגם וגם מעצים מאד מבחינה עיצובית של חצר, גג או בית בו הוא נמצא.

מאז שידור העונה ה-3 של האח הגדול, ישנו בלבול גדול בין סוגי המותגים והיצרנים השונים. בשל ההצלחה והחשיפה הגדולה של ההוט טאב פתאום כל אמבט חם או ג'קוזי נקרא הוט טאב, וכולם מפרסמים שהמוצר שלהם הוא זה שמוצב בחצר האח הגדול...

הקריטריון הראשי המבדיל בין סוגי הג'קוזי הוא החומר ממנו בנוי הג'קוזי: הבחירה היא בין 2 חומרים מרכזיים- פלסטיק לסוגיו או עץ. הג'קוזי הקלאסי עשוי מיציקת פיבר גלאס בוריאציות רבות לכך- ג'קוזי סופטטאב העשוי מאקריליק, שכשוכית העשויה יציקת פלסטיק עם חיפוי ריצוף ועוד. ההוט טאב בנוי כולו מעץ ארד אדום. לחומר יש השלכות רבות:

1. מגע- כשאנו רוחצים נשענים על דפנות הג'קוזי ויושבים על הספסלים. איכות החומר איתו נבוא במגע היא משמעותית מאד לחווית הרחצה- האם נעדיך מגע פלטיק רק או מגע עץ רך ומפנק?

2. איכות המים- למיכל האוגר את המים ישנה חשיבות גדולה בקביעת איכות המים ,לדוגמא- כולנו מכירים את ההבדל בטעם של שתייה קרה ממיכל זכוכית או מפחית אלומיניום, באופן דומה איכות המים שבתוך הג'קוזי מושפעת רבות מהחומר האוגר אותם. בזמן הרחצה בהאט טאב מפריש עץ הארז משמניו הארומטיים אל המים. שמניו של עץ הארז ידועים באיכותיהם הרפואיות של הפחתת מתחים והרפיית שרירים, שיקום העור והגברת הויטאליות ובנוסף לכך, לעץ הארז ריח עדין ונפלא הנשמח לאורך שנים.

3. אסטטיקה ועיצוב- הצבת ג'קוזי בחצר או בפנים הבית הינה החלטה עיצובית מרכזית. בעוד שבסוגי ג'קוזי רבים העשויים פלסטיק ניתן לעשות חיפוי מעץ או מחומרים שונים, החיפוי תמיד ייראה- חיפוי. הוט טאב הינו הג'קוזי היחיד הבנוי מעץ, בטכניקה מיוחדת הדומה לטכניקה של חביות יין- חביקת קורות עץ. המבנה העגול של החבית וההשתלבות ההרמונית של טקסטורת קורות העץ החומות האדמדמות החבוקות בחבקי נירוסטה כסופים, יוצרות אלמנט עיצוב מרכזי ומיוחד המעצים ומשדרג כל מקום בו הוא מוצב.

4. הוט טאב מחירים- תווך המחירים של ג'קוזי והוט טאב נע בין פחות מ20 אלך ש"ח ליותר מ100 אלף. מחיר הוט טאב הוא בין ה30 ל60 אלף. כאשר מוצאיאים סכום שכזה, כדאי לזכור ש"מי שקונה בזול- משלם ביוקר" הג'קוזים במחירים הנמוכים לרב מצביעים על ייצור המוני בסין ומוצר שעתיד להחזיק מעמד זמן מועט. מעבר לכך, השווה במחיר בין ג'קוזי פלסטיק מייצור המוני לבין הוט טאב מעץ ארז בהזמנה אישית כמוהו כהשווה בין שולחן כתר פלסטיק לחצר לשולחן מעץ מלא בהזמנה אישית מנגר.

סגליל הוט טאב


www.hottub.co.il


hottub.segalil@gmail.com


054-5600328




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב